Find Jobs
Hire Freelancers

Teilzeitmitarbeiter (2-4 h/Tag) im Bereich Pre-Sales Support für IT Sicherheitsfirma

€18-36 EUR / hour

キャンセル
投稿日: 5年以上前

€18-36 EUR / hour

Lucy Security AG vertreibt Software für den B2B Bereich, mit welcher Mitarbeiter hinsichtlich ihrer Sicherheitssensibilisierung getestet (z.B. Phishingsimulationen) und geschult werden können. Durch unsere Marketingaktivitäten kommen via Email/Web täglich Anfragen zu unseren Produkten herein. Ihre Aufgabe wäre es, diese Anfragen zu verwalten. Daneben müssen auch bestehende Kunden gepflegt werden. Zu den Aufgaben zählen: - Koordination der Produkte Demos via Webmeetings (z.B. Cisco WebEx) mit internen Mitarbeitern - Erfassung der Leads in webbasiertes CRM (z.B. Pipedrive) - Kommunikation mit dem Kunden (primär via Email) auf Englisch und Deutsch - Customer Success Messung: aktives kontaktieren der bestehenden Kunden via Email und Bedürfnisse erfassen Sie müssen ein gewisses Grundverständnis von Informatikleistungen mitbringen, Englisch und Deutsch perfekt beherrschen und Freude am Umgang mit Kunden haben.
プロジェクト ID: 18238725

プロジェクトについて

2個の提案
リモートプロジェクト
アクティブ 5年前

お金を稼ぎたいですか?

Freelancerで入札する利点

予算と期間を設定してください
仕事で報酬を得る
提案をご説明ください
登録して仕事に入札するのは無料です
この仕事に2人のフリーランサーが、平均€20 EUR/時間で入札しています
ユーザーアバター
HI I am Xpert P. I am senior Developer and I am Expert in CRM, Email Handling, English (US), German, Sales. I have completed 200+ based projects in programming with 100% client satisfaction .I have Working experiences of more than 15 years. I have checked your project and I am sure that I can do the job for you. Lets discuss rest details over chat. Thanks Regards Xpert P
€20 EUR 40日以内
0.0 (0 レビュー)
0.0
0.0
ユーザーアバター
Throughout my career, I have been a self-starter and dedicated worker. I have demonstrated my ability to handle a variety of tasks effectively and deliver on deadlines. I am analytical, organized, motivated and detail oriented & can easily mould myself in challenging role related to my skills. I am a quick learner and highly adaptable to change, as well as able to interact effectively with others. My Professional skill set includes: Customer relationship management, Virtual assistant, CRM Systems, Campaign management, Web search, Sales & marketing, lead generation, business development, procurement, Complete vendor management(International & Local), Complete office administration & assistant to director, Report generation weekly or monthly, Travel management, Data Entry, MS-Office, Editing documents in PDF & Ms-word, Database management, Email handling, Scheduling meetings & taking appointments. Personal Skills: Problem Solving, Self- motivated, People management, Convincing, Multitasker & innovative, Analytical & creative, Administration, Resourceful, Investigation, Leadership skills, Well organized, Independent decision maker, Strong interpersonal, Teamhandling.
€20 EUR 40日以内
0.0 (0 レビュー)
0.0
0.0

クライアントについて

GERMANYのフラグ
Kriftel, Germany
0.0
0
メンバー登録日:11月 25, 2018

クライアント確認

このクライアントからの他の仕事

Native Arabic Speaking Virtual Assistant
$8-15 USD / hour
ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。