プロフィールカバー写真
あなたはをフォローしました
ユーザーのフォローエラー。
このユーザーはフォローを許可していません。
このユーザーをすでにフォローしています。
あなたのメンバーシッププランは、0 個のフォローのみ許可します。アップグレードは、 こちら。
のフォローを解除しました
ユーザーのフォロー解除エラー。
あなたはを推薦しました
ユーザーの推薦エラー。
何か問題が発生しました。ページを更新してもう一度お試しください。
メールの認証に成功しました。
ユーザーアバター
$30 USD / 時間
UNITED ARAB EMIRATESのフラグ
$30 USD / 時間
こちらは現在6:28 午後です
登録日: 4月 28, 2018
0 推薦

May Fhe A.

@mayfhe25

0.0 (0 レビュー)
0.0
0.0
0%
0%
$30 USD / 時間
UNITED ARAB EMIRATESのフラグ
$30 USD / 時間
該当なし
完了したプロジェクト
該当なし
予算内
該当なし
期限内
該当なし
再採用率

Data Entry Operator / Virtual Assistant / Encoder / Customer Service Representative

An enthusiast, hardworking, well presented professional with exceptional customer service and the ability to provide an effective reception and switchboard. Experienced in working under pressure in a quick paced fast-moving environment with the ability to remain calm and focused creates and encourages a positive, approachable manner and trustworthy image for the company as a whole.

仕事についてMay Fhe A.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

レビュー

変更を保存しました
レビューがありません!

経験

Office Administrator

Haroon Company
12月 2015 - 現在
- Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies - Supervising administrative and cleaning staff and dividing responsibilities to ensure performance - Manage phone calls and correspondence (e-mail, letters, packages etc.) - Create and update records and databases with personnel, financial and other data - Track stocks of office supplies and place orders when necessary - Assist the Managing Director

Sales and Marketing Executive

Alkawther Water Treatment WLL (Qatarat)
12月 2014 - 9月 2015 (9 , 1 )
- Contributing to the development of marketing strategies. - Conducting market research on rival products. - Coordinating with supervisors and manager in each hypermarkets. - Working with the sales team to develop targeted sales strategies. - Coordinating with back office support and delivery department for a smooth operation within the hypermarkets in Doha, Qatar. - Answering client queries about product specifications and uses.

Customer Service Representative

Alorica
4月 2014 - 12月 2014 (8 , 2 )
- Manage large amounts of incoming phone calls - Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction - Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication - Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution - Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents

教育

Bachelor of Science in Hotel and Restaurant Management

Holy Name University, Philippines 2004 - 2008
(4 )

仕事についてMay Fhe A.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

認証

優先フリーランサー
本人確認済み
認証済み支払方法
電話番号認証済み
メール認証済み
Facebook接続済み

同じようなショーケースを検索

前のユーザー 新しいユーザー
招待状の送信に成功しました!
ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。