プロフィールカバー写真
あなたはをフォローしました
ユーザーのフォローエラー。
このユーザーはフォローを許可していません。
このユーザーをすでにフォローしています。
あなたのメンバーシッププランは、0 個のフォローのみ許可します。アップグレードは、 こちら。
のフォローを解除しました
ユーザーのフォロー解除エラー。
あなたはを推薦しました
ユーザーの推薦エラー。
何か問題が発生しました。ページを更新してもう一度お試しください。
メールの認証に成功しました。
ユーザーアバター
$7 USD / 時間
PHILIPPINESのフラグ
mandaue city, philippines
$7 USD / 時間
こちらは現在1:19 午後です
登録日: 5月 6, 2018
0 推薦

Ted Dominic A.

@lucawahale

0.0 (0 レビュー)
0.0
0.0
0%
0%
$7 USD / 時間
PHILIPPINESのフラグ
mandaue city, philippines
$7 USD / 時間
該当なし
完了したプロジェクト
該当なし
予算内
該当なし
期限内
該当なし
再採用率

Expert Customer Service Support

I am a customer service specialist for more than six years. I started working in a Call Center company here in the Philippines and tried a freelancing part-time job during the pandemic which I've learned to love and felt the convenience of working at home. And so, I put a great effort into seriously prioritizing this until such time that I decided to work as full-time chat and email support for an online shopping website (e-commerce). I have experienced working with different platforms like Zendesk, Shopify, Amazon, PayPal, and a champion in terms of providing excellent customer service. I have also handled support through social media (Instagram and Facebook). I have intermediate to advanced knowledge of Microsoft word, excel, and presentations. I also have experience working in Technical Support, and Team Management. I am a hardworking and dedicated individual who prioritizes the best results for any task or project. I am efficient in communicating with clients and always ensure meeting the deadline. I do things with passion and exert high effort to any commitment. I have strong knowledge of dealing with different types of customers. A summary of my skills and experiences is listed below. • 4 + years of customer service experience, working in a call center as a support specialist and a team lead for a micro team (Phone, Chat, and Email Support) • 2 + Customer Service Manager for an eCommerce store (Email, Chat, Social Media Support, Order Processing, and fulfillment) • 2 years technical support specialist (Email Marketing Platform) • 4 + years of experience using Zendesk • 2 + years of experience using Shopify • 2 + years of experience using PayPal (Claims and disputes) • 1 + years of experience using Amazon Seller Central • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, and Outlook) • High attention to detail • Strong Written and Verbal Communication Skills in English

仕事についてTed Dominic A.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

レビュー

変更を保存しました
レビューがありません!

経験

Customer Service Manager

Shopify Account
6月 2021 - 現在
Provides support of the account that manages all transaction-related concerns and inquiries.

Technical Support Specialist

Smartsourcing/ActivePipe
3月 2019 - 6月 2021 (2 , 3 )
Provides answers to questions from customers regarding the use and trouble-shooting of account-related features.

Team Leader

ePerformax Contact Center
6月 2017 - 12月 2018 (1 , 6 )
I managed a micro team that handles both B2C and B2B sellers - accounts with monthly revenue of >= AUD 10,000.00

教育

College Level - BS Mechanical Engineering

Cebu Institute of Technology, Philippines 2011 - 2014
(3 )

資格

Product Specific Training - eBay Australia Account

ePerformax Contact Center
2014
Training for eBay Australia Services and products such as but not limited to, website structure, company policies and specific services offered.

仕事についてTed Dominic A.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

認証

優先フリーランサー
本人確認済み
認証済み支払方法
電話番号認証済み
メール認証済み
Facebook接続済み

同じようなショーケースを検索

前のユーザー 新しいユーザー
招待状の送信に成功しました!
ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。