プロフィールカバー写真
あなたはをフォローしました
ユーザーのフォローエラー。
このユーザーはフォローを許可していません。
このユーザーをすでにフォローしています。
あなたのメンバーシッププランは、0 個のフォローのみ許可します。アップグレードは、 こちら。
のフォローを解除しました
ユーザーのフォロー解除エラー。
あなたはを推薦しました
ユーザーの推薦エラー。
何か問題が発生しました。ページを更新してもう一度お試しください。
メールの認証に成功しました。
ユーザーアバター
$5 USD / 時間
PHILIPPINESのフラグ
$5 USD / 時間
こちらは現在2:11 午後です
登録日: 3月 21, 2017
0 推薦

Rose Ann O.

@ennanneordisi

0.0 (0 レビュー)
0.0
0.0
0%
0%
$5 USD / 時間
PHILIPPINESのフラグ
$5 USD / 時間
該当なし
完了したプロジェクト
該当なし
予算内
該当なし
期限内
該当なし
再採用率

Customer Care Representative

I worked before as a technical support, chat support and customer care representative in one of the local accounts here in the Philippines. I answered some queries via email and over the phone. I as technical support, monitoring and maintaining the computer systems and networks of the store is my duties. If there are any issues or changes required, such as forgotten passwords, viruses or email issues were the first person will assist too. As a first time freelancer I promise that all work will be completed by Me, so you can rest assured knowing that your work will not be outsourced to someone else. Developing a good report, and regular communication is important to me. It ensures the project is completed to the specific guidelines required. I look forward to working with you in providing excellent customer service and anything else you may need help with.

仕事についてRose Ann O.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

レビュー

変更を保存しました
レビューがありません!

経験

Customer Support Representative

Radiant Global Inc
3月 2012 - 12月 2014 (2 , 9 )
Receiving calls from customers who need assistance in their online transaction such as bills payment, airfare ticket, and store loyalty card. Also, Create a ticket and escalate to the respective area or a higher level

Technical Support Representative

Radiant Global Inc
3月 2012 - 12月 2014 (2 , 9 )
As a Technical Support Representative, I am responsible in receiving inbound calls from store crews, reporting some of the store concern such as POS (point of sale) malfunction, scanner not working, POS printer not printing. Also, execute the proper troubleshooting, resolve the case and/or report the problem to the vendor/higher level.

Cashier

Padis Point
3月 2010 - 12月 2010 (9 , 1 )
Receive payment by cash, credit cards, vouchers, or automatic debits. Issue receipts, refunds, credits, or change due to customers. Count money in cash drawers at the beginning of shifts to ensure that amounts are correct and that there is adequate change. Completing daily sales report and responsible replenishing the revolving fund.

教育

Undergraduate of Information and Communication Technology

Philippines 2010 - 2011
(1 )

仕事についてRose Ann O.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

認証

優先フリーランサー
本人確認済み
認証済み支払方法
電話番号認証済み
メール認証済み
Facebook接続済み
前のユーザー 新しいユーザー
招待状の送信に成功しました!
ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。