プロフィールカバー写真
あなたはをフォローしました
ユーザーのフォローエラー。
このユーザーはフォローを許可していません。
このユーザーをすでにフォローしています。
あなたのメンバーシッププランは、0 個のフォローのみ許可します。アップグレードは、 こちら。
のフォローを解除しました
ユーザーのフォロー解除エラー。
あなたはを推薦しました
ユーザーの推薦エラー。
何か問題が発生しました。ページを更新してもう一度お試しください。
メールの認証に成功しました。
ユーザーアバター
$15 USD / 時間
UNITED STATESのフラグ
springfield, united states
$15 USD / 時間
こちらは現在9:38 午前です
登録日: 11月 2, 2018
1 推薦

Alyssa S.

@Alyssasct

0.0 (0 レビュー)
0.0
0.0
0%
0%
$15 USD / 時間
UNITED STATESのフラグ
springfield, united states
$15 USD / 時間
該当なし
完了したプロジェクト
該当なし
予算内
該当なし
期限内
該当なし
再採用率

Customer Service Representative

Excellent verbal and written communication skills. Works with ability of minimum supervision in a busy environment. Able to do repetitive tasks accurately over long periods of time. Working knowledge of MS office software, spreadsheets, google docs, and zendesk

仕事についてAlyssa S.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

レビュー

変更を保存しました
レビューがありません!

経験

Phone Agent Customer Service Representative, Email/Chat Customer Service Representative

My Daily Choice
1月 2018 - 10月 2018 (9 , 1 )
Utilized Zendesk as a CRM to manage up to 200 client contacts per day Maintained consistent metrics with regard to client satisfaction, responses per hour, and quality assurance. Dealt with calls in a highly professional manner. Handled complaints in a diplomatic way. Accurately updated customer information. Responded to customers who have special communication need or difficulties. Answered any queries quickly and efficiently. Fully aware of all laws and regulations regarding data protection.

Front Desk Receptionist

Baymont Inn and Suites
7月 2017 - 1月 2018 (6 , 1 )
Maintained an inventory of vacancies reservations and room assignments. Registered arriving guests and assign rooms. Answered inquiries regarding hotel services and registration by letter by telephone and in person provide information about services available in the community and respond to guest complaints. Compiled and checked daily record sheets guest accounts receipts and vouchers using computerized systems.

Log Verification and Management

Start Transport
5月 2008 - 6月 2010 (2 , 1 )
Provided a point of contact to verify trucker logs and provide them with up to date registration and stickers. Answered phone calls from both truckers and customers at an average rate of more than 30 calls per shift. Filed appropriate paperwork on truck loads and logs as well as maintenance schedules. Also responsible for filing of departments paperwork with home office.

仕事についてAlyssa S.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

認証

優先フリーランサー
本人確認済み
認証済み支払方法
電話番号認証済み
メール認証済み
Facebook接続済み

同じようなショーケースを検索

前のユーザー 新しいユーザー
招待状の送信に成功しました!
ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。