プロフィールカバー写真
あなたはをフォローしました
ユーザーのフォローエラー。
このユーザーはフォローを許可していません。
このユーザーをすでにフォローしています。
あなたのメンバーシッププランは、0 個のフォローのみ許可します。アップグレードは、 こちら。
のフォローを解除しました
ユーザーのフォロー解除エラー。
あなたはを推薦しました
ユーザーの推薦エラー。
何か問題が発生しました。ページを更新してもう一度お試しください。
メールの認証に成功しました。
ユーザーアバター
$15 USD / 時間
SPAINのフラグ
malaga, spain
$15 USD / 時間
こちらは現在9:55 午後です
登録日: 3月 20, 2014
0 推薦

Marta J.

@Marthajr

5.0 (1 レビュー)
0.7
0.7
100%
100%
$15 USD / 時間
SPAINのフラグ
malaga, spain
$15 USD / 時間
100%
完了したプロジェクト
100%
予算内
100%
期限内
該当なし
再採用率

Customer Experience Professional

✈ From Málaga to Singapore, BA, Austin, Munich, Sydney, and other 20 cities working to find the best Customer Experience. That experience makes us smile, remember it, and wish to repeat it.

仕事についてMarta J.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

ポートフォリオ

1186873
1186873

レビュー

変更を保存しました
1 - 1 / 1 レビュー表示中
レビューを絞り込む:
5.0
$3.00 USD
Great Provider
Technical Writing
Research Writing
ユーザーアバター
のフラグ Mustafa K.
@kamal20
9年前

経験

Customer Happiness Agent

Tropicfeel
3月 2020 - 7月 2020 (4 , 1 )
Improved and developed all-new customer experience processes such as returns, direct customer service contact, FAQs, and the start of a personalized CRM. Always providing innovative solutions to ease internal communication and offer quick and efficient answers to customers. Knowledge of all E-commerce tools needed to ensure a secure and trustable sale.

Customer Experience Manager

Cirque du Soleil - Messi10
9月 2019 - 12月 2019 (3 , 2 )
Creation and launch of the Messi10 Front of House Operation. Managing the coordination between the Public Services and other departments and always ensuring the different touchpoints for the delivery of a great experience. Working with tight schedules while leading the team. Planning quick solutions to possible problems ahead of time.

Sales and Customer Experience Supervisor

Cirque du Soleil
2月 2013 - 4月 2019 (6 , 2 )
Staff management, optimizing revenues, and the resources at our disposal, my main focus was to ensure an excellent CX supervising and monitoring all customer touchpoints and Hospitality services. Analyzing customer feedback and behaviors together with innovative strategies, I ensured good communication between departments and the successful cascade of the brand message to gain customer loyalty and create a memorable experience.

教育

Masters International Relationships

Spain 2012 - 2013
(1 )

Translation and Interpreting

Universidad de Málaga, Spain 2007 - 2012
(5 )

出版物

TIERRA TRÁGAME

YoEscribo
Todos nos hemos sentido alguna vez como Marta y aún recordamos cómo nos hacían sentir esos, a veces, amargos amores. Ella vive tan intensamente ese sueño que le parece real. We all felt like Marta at some point. We still remember that young bitter love made us suffer. She lives so intensely this dream that it feels real...

Tierra, trágame.

YoEscribo
Todos nos hemos sentido alguna vez como Marta y aún recordamos cómo nos hacían sufrir esos, a veces, amargos amores. Ella vive tan intensamente ese sueño que le parece real. All of us felt as Marta at some point. We still remember how those, sometimes, bitter "loves" made us suffer. She lives this dream so intensely that it feels real...

仕事についてMarta J.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

認証

優先フリーランサー
本人確認済み
認証済み支払方法
電話番号認証済み
メール認証済み
Facebook接続済み

認定

span-eng.png Spanish to English Translation 1 90%
us_eng_2.png US English 2 83%
前のユーザー 新しいユーザー
招待状の送信に成功しました!
ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。