プロフィールカバー写真
あなたはをフォローしました
ユーザーのフォローエラー。
このユーザーはフォローを許可していません。
このユーザーをすでにフォローしています。
あなたのメンバーシッププランは、0 個のフォローのみ許可します。アップグレードは、 こちら。
のフォローを解除しました
ユーザーのフォロー解除エラー。
あなたはを推薦しました
ユーザーの推薦エラー。
何か問題が発生しました。ページを更新してもう一度お試しください。
メールの認証に成功しました。
ユーザーアバター
$20 USD / 時間
UNITED STATESのフラグ
woodbridge, united states
$20 USD / 時間
こちらは現在7:31 午前です
登録日: 5月 12, 2016
0 お気に入り

Ivette I.

@ivettej83

5.0 (1 レビュー)
2.3
2.3
100%
100%
$20 USD / 時間
UNITED STATESのフラグ
woodbridge, united states
$20 USD / 時間
100%
完了したプロジェクト
100%
予算内
100%
期限内
該当なし
再採用率

Virtual Assistant / Personal Assistant

As an administrative professional with over 8 years of experience in providing administrative support in challenging office environments, I can deliver in this new role: I have organized and scheduled large meetings and other events. I have sought to continuously improve office practices. I have stayed current in modern office automation software. Languages: Native Spanish, Written and Spoken English

仕事についてIvette I.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

レビュー

変更を保存しました
1 - 1 / 1 レビュー表示中
レビューを絞り込む:
5.0
$144.00 USD
Ivette is a wonderful person to work with. She is patient, she tries her best to deliver high-quality work, and her English is very good. Highly recommended! I will continue to work with her.
Virtual Assistant
R
のフラグ Roger P.
@RogerP1
8年前

経験

Calendar and Scheduling Assistant

Freelancer
7月 2016 - 現在
In charge of maintaining a calendar, including appointments, travel plans, meetings and conferences. Common duties of a scheduling manager include scheduling office or client visits, updating individual calendars.

Investigador Social/ Social Research Support Staff

MINISTERIO DEL PODER POPULAR EL PROCESO SOCIAL DE TRABAJO
11月 2011 - 2月 2016 (4 , 3 )
Coordinated and facilitated social research activities among diverse groups. Communicated with all internal and external stakeholders. *Organized and scheduledmeetings and other events with the community and various client and stakeholder interest groups. *Improved ease of access to client information by developing and implementing improved filing practices. *Promoted program development and sustainability by creating meaningful reports to track client experiences and trends.

ASISTENTE ADMINISTRATIVO/ADMINISTRATIVE ASSISTANT

MINISTERIO DEL PODER POPULAR EL PROCESO SOCIAL DE TRABAJO
8月 2007 - 11月 2011 (4 , 3 )
Performed administrative and office management duties for leadership and staff to ensure the continued smooth operation of the organization. Used computer software including MS Office Suite to create spreadsheets, compose messages, handle databases, and produce PowerPoint presentations, reports, and documents. *Created and dispersed documents such as correspondence, drafts, memos, and emails, and prepared reports for management. *Purchased and maintained office supply inventories.

教育

MgS. en Intervención Social/ Master in Science Social Intervention

Universidad del Zulia, Venezuela 2008 - 2012
(4 )

Licenciada en Administración / Bachelor of Administration

Universidad del Zulia, Venezuela 2002 - 2006
(4 )

仕事についてIvette I.に連絡する

ログインしてチャットで詳細を相談しましょう、

認証

優先フリーランサー
本人確認済み
認証済み支払方法
電話番号認証済み
メール認証済み
Facebook接続済み
前のユーザー 新しいユーザー
招待状の送信に成功しました!
ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。