Find Jobs
Hire Freelancers

Automating Word and Adobe Acrobat to Save Documents in VB 6.0

$30-99 USD

完了済み
投稿日: 約13年前

$30-99 USD

完了時にお支払い
I need a Visual Basic app that can: 1) Get a specifc template (Office 2007) from hard drive 2) create and fill in 2 separate tables that have variable lengths with data (tables are between 1 and 15 rows) 3) replace text in a 3 areas and fill in with some given data 4) save in word with timestamp in name 5) get one more word document from temp directory 6) provide option to save 1 or both (combine) doc in adobe acrobat 7) close word 8) close adobe 9) repeat proces starting at 1
プロジェクト ID: 3197063

プロジェクトについて

1個の提案
リモートプロジェクト
アクティブ 13年前

お金を稼ぎたいですか?

Freelancerで入札する利点

予算と期間を設定してください
仕事で報酬を得る
提案をご説明ください
登録して仕事に入札するのは無料です
アワード者:
ユーザーアバター
See private message.
$84.15 USD 14日以内
5.0 (11 レビュー)
5.0
5.0

クライアントについて

UNITED STATESのフラグ
United States
4.8
15
メンバー登録日:8月 19, 2009

クライアント確認

ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。