Find Jobs
Hire Freelancers

Administrative / Customer service job

$15-25 USD / hour

処理中
投稿日: 11年以上前

$15-25 USD / hour

We are looking for a customer service agent from the PHILIPPINES to take over for a busy company. Qualified Candidates must have a RELIABLE Computer with high speed internet must be available between 9am to 5pm Eastern Standard time -You will need to be enthusiastic and self motivated -preferably has an Admin Assistant experience and good customer service skill. -has Call Center experience -Strong written and spoken English -Working VoIP
プロジェクト ID: 2376210

プロジェクトについて

1個の提案
リモートプロジェクト
アクティブ 12年前

お金を稼ぎたいですか?

Freelancerで入札する利点

予算と期間を設定してください
仕事で報酬を得る
提案をご説明ください
登録して仕事に入札するのは無料です
アワード者:
ユーザーアバター
To the Manager, Greetings! I, Christian Hero Apsay, would like to apply as a customer service representative that you posted. I am an experienced Customer service for inbound calls for more than 3 years, both of my written and vocabulary skills are excellent. I can handle high volume of calls a day. I am a hardworking individual, career oriented, organized and detail oriented, reliable, reponsible and always finds a solution to a problem. Furthermore, I am willing to commit 8 hours/day, and my daily hours are still negotiable. I am very excited and looking forward in becoming a customer service representative. For further information, please do contact me for more details. Christian Hero Apsay Applicant
$15 USD 40日以内
0.0 (0 レビュー)
0.0
0.0

クライアントについて

PHILIPPINESのフラグ
Philippines
0.0
0
メンバー登録日:8月 4, 2012

クライアント確認

ありがとうございます!無料クレジットを受け取るリンクをメールしました。
メールを送信中に問題が発生しました。もう一度お試しください。
登録ユーザー 投稿された仕事の合計
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
プレビューを読み込み中
位置情報へのアクセスが許可されました。
あなたのログインセッションの有効期限がきれ、ログアウトされました。もう一度ログインしてください。